Woensdag 26 augustus - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul Hermans - WaarBenJij.nu Woensdag 26 augustus - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul Hermans - WaarBenJij.nu

Woensdag 26 augustus

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

26 Augustus 2015 | Canada, Vancouver

Vandaag een lange rit van ongeveer 300km voor de boeg. We rijden van Jasper naar Clearwater dat bij Wells Gray Natural Park ligt. We passeren bij de ingang van Mount Robson Natural Park, waar we doorheen rijden, weer de tijdzone en gaan weer een uur vroeger. De wederom prachtige rit verliep voorspoedig en om 11 uur waren we al in Clearwater. Daar bij het infocentrum naar bezienswaardigheden en wandelroutes gevraagd en een campground gereserveerd voor de komende 2 nachten. Vervolgens al het park ingereden en nog naar een mooie waterval (Mount Falls) gelopen. De campground lag in het park op een golfbaan en nabij een manege. Vanwege de hitte die dag zijn we niet meer ver gaan wandelen maar hebben we wat rondgelopen in het park en bij de manege. Daarna lekker met een biertje/wijntje en met de voetjes in het water gezeten in het beekje bij onze plaats. Lekker uitrusten.