Zondag 6 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul Hermans - WaarBenJij.nu Zondag 6 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul Hermans - WaarBenJij.nu

Zondag 6 september

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

06 September 2015 | Canada, Vancouver

Vandaag zijn we naar Gastown gelopen. Hier staat de bekende Steamklok. Het stelt eigenlijk niet zo heel veel voor zij het dat die klok op stoom loopt en dat je deze stoom ook boven uit de klok ziet komen. Nog even een souveniertje gekocht en toen via Carb park weer naar de cruise terminal gelopen. Daar lag de Zaandam, een cruiseschip van de Holland America Line, dezelfde cruisemaatschappij waar wij een aantal jaar geleden mee naar Noorwegen zijn geweest. Even wat gegeten in de stad en gaan douchen in het hotel. Toen zijn we eens lekker op het terras gaan zitten, dat hadden we de hele vakantie nog niet gedaan. We zaten in een sportsbar, blijft toch mooi die bars in (Noord) Amerika. s'Avonds een pizza gegeten en terug naar het hotel.