Maandag 7 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul Hermans - WaarBenJij.nu Maandag 7 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Paul Hermans - WaarBenJij.nu

Maandag 7 september

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

07 September 2015 | Canada, Vancouver

Vandaag is het Labour day, de dag van de arbeid. Heel Canada heeft vandaag vrij. s'Morgens nog even terug naar Granville Island gelopen om een hele mooie trui te kopen die ik eerder die week al had gezien. Daarna naar het Pacific Centre gelopen, dit is een groot en heel luxe overdekt winkelcentrum. Was ook aan de prijzen te zien. Na de lunch hebben we fietsen via ons hotel geregeld en zijn we 3 uurtjes gaan fietsen in en om downtown Vancouver. Je kunt dan veel sneller een grotere afstand afleggen en ziet dat ook wat meer. Was wel leuk met de fiets door Vancouver. In het hotel nog even de boardingpassen uitgeprint zodat we snel kunnen inchecken op het vliegveld. En s'avonds lekker uitgebreid gedineerd. Met toetje, Tiljon had weer een lekker maar erg groot toetje genomen.

• 08 September 2015 - 21:16

Bianca:

Nou paul. Als jij een nieuwe trui mag kopen dan heeft tiljon zeer zeker een groot toetje verdiend.